Redovisning avklarad

Klockan 8:30 påbörjade jag min redovisning av det inlämningsarbete jag gjort vid sidan av praktiken. Det blev lite efter uttrycket ”det får bära eller brista”, precis som jag kände i förra veckan när jag lämnade in den skriftliga varianten. Men det bar. Redovisningen blev godkänd och jag fick fina ord för mitt arbete, förutom några få grejer jag behövde komplettera i den skriftliga varianten. Så det fixade jag direkt nu när jag kom hem, och skickade in den korrigerade varianten därefter. Därmed kan det arbetet bockas av från listan helt och hållet nu.

Så nu ska jag plocka fram den gamla datorn (dom har cd-läsare) och spela The Sims tills det är dags att gå och lägga sig (nåväl, en paus för kvällsmat lär det bli). Det var evigheter sedan sist, och det kan nog vara stimulerande för hjärnan att leka Gud i några timmar.

Den här bilden är från en gård jag byggde och spelade med 2012. Stallet är till vänster och bostadshuset till höger.

Kommentera här:

