Tungan rätt i mun

Igår skrev jag att Boll är svår att få vettiga bilder på. Jag brukar försöka locka henne till rätt plats med hjälp av godis, vilket då alltid leder till att jag får ett gäng med bilder med öppen mun eller tungan ute. Så här får ni se två sådana misslyckade bilder, där ändå skärpan är på rätt ställe.

xIDA_0465

xIDA_0043

Det blev lite undervattensfärger i sista bilden. Det var inte min plan från början, men när jag fixade färgerna i den var jag helt fantastiskt trött och orkade bara inte pilla mer med inställningarna. Eftersom den får gå under kategorin blooper-bild som inte kommer visas upp på andra ställen fick det duga så, och sängen prioriterades istället.

Kommentera här:

