En heldag framför Open Office

Nio timmar tog det. 13 sidor blev det. Lunchen och middagen glömde jag. Men nu är den klar. En i mina ögon himla bra inlämningsuppgift/hemtentamen om styrketräning för dressyrryttare. Det enda som kvarstår är att korrläsa den imorgon för att se eventuella stavfel eller underliga meningsuppbyggnader som jag just nu är för blind för att se. Man blir lite lätt dimmig i blicken efter så här lång tid framför Open Office (vilket är ett gratis ordbehandlingsprogram, eftersom jag inte har Word), om man uttrycker det milt. Sen ska jag skicka in den, hoppas att min opponent inte hittar för mycket att påpeka samt att läraren godkänner den. Sen ska jag även opponera på någon annans uppgift. Därefter är den här kursen till ända, och ytterligare 7,5 hp trillar in bland mina akademiska meriter.

inluppg

Kommentera här:

