Fairy Ponies

Idag damp det ner post från England. Inuti förpackningen gömde sig en målarbok, vid namn Fairy Ponies. Den är säkerligen riktad till barn egentligen, men när jag googlade den och såg att bilderna är väldigt detaljrika och att ponnyerna var fantastiskt söta bestämde jag mig för att slå till. Gratis frakt, ner i brevlådan efter en vecka.

Efter att jag öppnat den och kollat igenom bestämde jag mig för att börja färglägga direkt. Nu har det gått ett antal timmar sedan det beslutet, och bilden är fortfarande inte klar. Men jag tänkte ändå dela med mig av den, för att visa hur tjusigt ett uppslag i boken kan vara. Den är dock fotad med mobilen, så en del detaljer och färger försvann, men ni ser får ju åtminstone ett hum om hur den ser ut i verkligheten.

Och vill ni köpa samma målarbok är det alltså Fairy Ponies Colouring Book ni ska leta efter. I samma serie finns nämligen även vanliga sagoböcker och en pysselbok om dessa ponnyer.
Den finns bland annat här (länk), och här (länk 2).

fairyponies

Kommentera här:

