Ett helt år

Idag har det gått ett helt år sedan jag och Danne var iväg och hämtade den långbenta chokladpralinen hos uppfödaren i Sala. Ett helt år med en galen, knäpp, studsig, uppmärksamhetskrävande och alldeles underbar oriental. Han kallas främst Fisken är hemma numera, men officiellt brukar det bli Lillebror.

Under detta år har jag flera gånger funderat på vad jag egentligen tänkte med när jag köpte en till katt, som dessutom är av en aktiv och klängig ras. Men det slutar alltid med att jag är oerhört nöjd över att ha honom i familjen.
xIDA_5252

Ovan: Nyligen hemkommen liten fegis, februari 2015
Nedan: En aningen större och modigare, februari 2016

xIDA_4893

Kommentera här:

