Äntligen sittande läge

Min lägenhet är renare nu än den var när jag flyttade in (på riktigt alltså, för han som bodde här innan hade inte flyttstädat). Idag har jag nämligen ägnat mig åt att dammsuga grundligt, våttorka golvet, städa hela badrummet, storhandla och lite annat smått och gott. Så nu kan jag med mycket gott samvete parkera mig i soffan en timme innan det är dags att gå och lägga sig.

För övrigt kan jag meddela att mina djur (läs: Lillebror) har en skattgömma under soffan. Där fanns allt från en halv maräng till två tandborstar.

DSC_3315

Kommentera här:

