Full rulle

Den här dagen har gått i ett.

Träningspass hemma på vardagsrumsgolvet, fixa smoothie att ta med i farten, en timmes massage, många maskiner tvätt, granska en vetenskaplig artikel och skriva ner reflektionerna, äta mat, vika en hel massa tvätt (inte bara den jag tvättat idag, jag hade även två stora ikeakassar fulla med sådant jag inte vikt sedan förra tvättdagen), bädda sängen med nytvättat madrassöverdrag och hela baletten, stryka fotobakgrunderna (tack mormor för att du var förutseende och gav mig ditt gamla strykjärn en gång för längesen, nu fick det göra annat än att stryka pärlplattor).

Nu ska jag skriva en skolgrej till, få i mig något mer ätbart och sedan placera mig i sängen för att få lite sömn inför morgondagens föreläsningar.

För att ge det här inlägget lite mer intressant substans så får ni en tjusig bild på Lillebror också:

xIDA_5214

Kommentera här:

