Det gick vägen

Examinationstiden kom fortare än jag önskat, så jag klev in i rummet på ostadiga ben. Det hade jag inte behövt.

Med andra ord gick det bra. Bättre än jag väntat mig. Godkänt, avbockat och klartecken för att gå ut på praktik på måndag. Och eftersom jag valde att göra examinationen idag är jag ledig imorgon (man fick själv välja om man ville ha en extra instuderingsdag före, vilket jag alltså lät bli).

Nu ska jag fira med en promenad till Hemköp för att posta Emmas julklapp. Bättre sent än aldrig (men i själva verket beror det på sena leveranser av det jag beställde i november).

Kommentera här:

