På äventyr hela dagen

Är just nu på väg till Falköping, där jag ska hoppa in i Veronicas bil för att bege oss vidare neråt småland. Där väntar nämligen årsmötet för kattklubben jag är med i.

Det kommer ta hela dagen innan jag är hemma igen. Låste min dörr vid 06:45, kommer låsa upp den igen ca 20:45. Längtar redan! Det här tar lite väl mycket tid för min smak, men det är ju bara en gång så jag ska bita ihop och genomföra det.

Lillebror är med och tävlar om Årets Katt, så om vi har tur kommer jag dessutom hem med ett pris till honom idag.

xIDA_3968

Kommentera här:

