Fina Kakan

När jag är i skolan får ni njuta av en gammal bild på min tjusiga Kaka. Tror inte att den visats här på bloggen tidigare, men jag kan ha fel… det har hänt förut.

Den fotades i maj 2011. Min plan framöver är att ta sånna här tjusiga bilder igen, jag måste bara ordna lite grejer först. Skulle jag prova idag så skulle resultatet bli en rörig bakgrund och mest troligt även en katt som inte är samarbetsvillig (på den här bilden ligger hon på högsta avsatsen i sitt älskade klösträd). Hon behöver även banta lite mer innan hon är riktigt fotosnygg, det är lite väl mycket plus size på henne just nu och jag vill ju inte ge andra katter skeva ideal.

kaka2011

 

Kommentera här:

