Tomten levererar

God Jul Ida, önskar Tomten. Så stod det på dessa paket. Vad tomten missat var dock att ta bort klisterlappen med sin adress som satt på lådan som julklapparna förpackats i. Där stod det nämligen min vän Emmas för och efternamn + adress. Inte så anonym tomte där inte. Nog för att jag listat ut det lätt ändå, det är bara Emma som gör snygga mössor med kattfarbröder på.

Himla glad blev jag i alla fall. Målarboken har jag själv varit på vippen att klicka hem flera gånger tidigare, den var mitt i prick!

IDA_2847

Kommentera här:

