Blackout

Har ni någonsin varit med om att man är på väg för att göra en sak, och när man väl ska sätta igång med det så är det som bortblåst ur huvudet hur man ska bära sig åt för att genomföra det hela? Det hände mig idag. Hjärnan blev helt tom, och där stod jag som ett fån och kunde bara inte komma på vad jag skulle säga, göra eller tänka.

Nåväl, det hela löste sig ändå och nu verkar jag vara i fas igen. Kakan tigger mat, Lillebror har snott Bolls sovplats och det är snart dags för mig att inta sängen och sjunka in i djup sömn. Imorgon väntar en ny dag. Utöver praktik så tänkte jag då även ge Lillebror ett bad. Den som lever får se.

xIDA_9425

3 thoughts on “Blackout

  1. Tips på vart man hittar en bra elementssäng? Helst grå! Vart hittade du din? Den verkar ju populär bland dina missar :)

    • Min fönstersäng finns på Coolstuff.se
      Elementsängar finns i de flesta webbutiker med kattsortiment, och ofta även i fysiska djuraffärer

Kommentera här:

