Sista rycket

Nu blir det inga fler föreläsningar på en månad. Ett grupparbete ska lämnas in, en individuell uppgift som en kurskamrat gjort ska läsas igenom och kommenteras och jag ska repetera det vi gått igenom under veckan. Sen är jag redo för att ge mig ut på praktik på måndag. Spännande!

Just nu ska jag däremot ha lite pluggpaus och ägna min tid åt att städa lite här hemma i hopp om att ta fokus från tandläkarbesöket jag snart ska bege mig mot. Det blir förhoppningsvis det sista på ett bra tag, men inte mindre nervöst för det. Tänk så bra det vore om tandproblem inte existerade. Jag tror att jag ska lägga upp det som förslag till herrn i himlen om han någon gång hör av sig och vill ha mina åsikter om saker och ting.

I eftermiddag kommer Danne hit också. Får se det som någon slags belöning för genomförd tandbehandling. Men först: en svängom med dammsugaren.

xIDA_9332

One thought on “Sista rycket

Kommentera här:

