1202 km

Det verkar vara en allmän åsikt att cykelsäsongen pågår mellan april och oktober. Så nu har jag kollat upp hur många kilometer jag loggat (på Endomondo, som vanligt) mellan just 1 april och 31 oktober. Resultatet visade 1202 km. Det motsvarar fågelvägen mellan Göteborg och Stockholm tre gånger. Det är ändå helt okej! Nästa år ska den summan dock bli högre än så, tänkte jag.

Jag har även en plan för det här året, nämligen att komma upp i över 157 cyklade mil. Det är så långt Sverige är. Att klara av det borde inte bli några problem alls, med tanke på hur min träningslogg ser ut. Än så länge är det dessutom perfekt cykelunderlag, och sen ska vinterdäcken på.

Här ska byggas mer kondition och benmuskler!

cykelgotaalvbron

One thought on “1202 km

Kommentera här:

