Full-rulle-fredag

Äntligen fredag, äntligen dags att bege sig till Västerås.
Därför håller jag just nu på med sista packningen, laddar kamerabatteriet, kollar över vilka skolböcker jag behöver fota delar ur för att kunna plugga, försöker komma på när jag ska hinna förbi affären, klappar katterna till den gräns att dom är less på att klappas, lämna över nycklar till kattvakten… Det blir en hel del helt enkelt. Och så skriver jag här såklart, för annars lär det stå tomt ganska länge.

Mitt inlägg angående upplevelsen på akuten igår fick en hel del läsare. Himla roligt att det man skriver sprids, himla tråkigt att det gällde en sån sak som en dålig vårdupplevelse. Förhoppningsvis ska jag kunna bjuda på desto trevligare inlägg under helgen, för nu ska det nog inte behöva bli några fler sjukhusbesök. Ni kan väl hålla tummarna för det i alla fall?

ccxIDA_0172

Anledningen till mina Västeråsbesök ser ni i bilden. Och nej, det är inte hunden jag syftar på.

Kommentera här:

