Livet på akuten

Ja, snart känns det som att jag flyttat in här. Efter tre timmar har jag, tack vare min remiss, blivit röntgad. I övrigt är det väntan, väntan och åter väntan. Förhoppningsvis ska det väl i alla fall gå fort när jag väl får komma in.

Knät gör rätt ont, det går inte att sitta med 90 graders böjning och det enda som erbjuds här är givetvis stolar som inte går att sitta i på något annat sätt. Glad att jag har med mig ryggsäcken och kan palla upp foten en aning i alla fall.

Men jag har dator och det finns wifi så det går ingen större nöd på mig. Har hunnit plugga en del, och det är ju aldrig fel.

Kommentera här:

