Fortsättning följer

Jag fick inget rakt besked på jourvårdcentralen. Däremot kom jag ut med en remiss till akuten eftersom läkaren misstänker fraktur eller broskskada. Som tur är fick jag lov att åka hem och sova emellan, eftersom det är så lång väntetid på akuten på natten. Men imorgon bär det av dit för att bli undersökt av en ortoped samt röntgas. Roligare svar kunde jag ju fått, men nu är det som det är och jag håller tummarna för att dom inte ska hitta några fel på varken röntgen eller eventuell broskundersökning.

Nu ska jag bara äta en macka, hoppas att värktabletterna kickar in och sen gå och lägga mig. Den här dagen har varit lite väl påfrestande.

Kommentera här:

