Vecka 42

Hej och välkommen till måndag. Det är helt okej att sätta sig i ett hörn och vagga från sida till sida över detta faktum.

Ungefär så vill jag starta min vecka, efter att ha sett mitt schema. Men det är bara att bita ihop, kliva upp och göra så gott man kan. Det väntar en ganska tuff skolvecka, med långa föreläsningsdagar. Och åter igen tenta om två veckor. Men nu har vi gjort 6 av 9 salstentor den här terminen. Förhoppningsvis blir det lättare att plugga till dom kommande dessutom, eftersom det då bara är ett ämne åt gången.

Idag ska vi ägna oss åt nedre extremitet. Dvs benen. Från sisådär klockan 9 till 16:15, så om det är något ni undrar om ben lär jag ju kunna svara på det efter den här dagen. Här ska antecknas som aldrig förr, för det lär vara mycket fokus på knän under denna föreläsning – och jag har tänkt att jag ska bli bäst i Sverige på just knän. Man ska sätta sina mål högt, har jag hört. Sen ska dom visserligen vara realistiska också, men då tänker jag ”varför skulle jag inte kunna bli bäst? vad hindrar mig?”, nej just det – ingenting!

1280

Kommentera här:

