Jadu måndag, vad ska man säga?

Informationsspäckad skoldag, en hel hög med papper som ska läsas igenom innan nästa vecka, några grupparbeten som ska göras fram till fredag. Jag har inte direkt brist på saker att göra, om man säger så.

När så skoldagen var över begav jag mig iväg till gymmet för ett pass tillsammans med Angelica. En timme senare klev två glada, svettiga tjejer ut därifrån. Det är alltså oss jag syftar på där.
Tog bussen över älven, handlade mer rep och prylar för att kunna göra klart katternas klöspåle och bestämde mig sen för att gå hem därifrån. 4 km.

Så en trött skoldag slutade rätt aktivt ändå. Nu sitter jag och Boll i soffan och kollar igenom vad som hänt online sedan igår kväll. Sen ska vi stupa i säng. Jag och kattmaffian.

xIDA_4498

Gammal bild på finaste bästa Bollen

One thought on “Jadu måndag, vad ska man säga?

Kommentera här:

