Vafalls? Fler foton?!

Jag sa ju att det var sista omgången foton tagna med det ryska objektivet igår. Och det var heller ingen lögn. För jag tog även några bilder med ett helt annat objektiv. Min favorit: Nikkor 40mm/2.8.

Det var dock inte helt lätt att fota hund som mest ville kolla åt helt andra hållet. En hund som dessutom är svart, mot den rejält ljusa himlen och i solsken. Och inte kunde jag ta bilderna i RAW-format heller för att kunna rädda bilderna ännu mer, eftersom jag just nu saknar ett redigeringsprogram som kan hantera sådana filer. Med andra ord tycker jag att jag lyckades rätt bra ändå, efter förutsättningarna.

cxIDA_0160

cxIDA_0151

cxIDA_0155

ccxIDA_0172

Klart att även Danne skulle hamna på bild. Här kommer man inte undan.

2 thoughts on “Vafalls? Fler foton?!

Kommentera här:

