Mot Västerås!

Då var jag äntligen ombord på tåget som ska ta mig till Västerås, där jag ska spendera helgen med Danne. Vi har haft oerhört intressanta föreläsningar idag (dvs dom har handlat om knän), jag ska försöka knåpa ihop nåt vettigt inlägg om det medan jag ändå repeterar dagens föreläsning under tågresan.

Jag känner mig för övrigt som den bästa anti-mode-bloggaren någonsin. Modebloggare struttar runt med svindyra handväskor av diverse kända märken. Jag går runt med min bag utan märke, men med en rosa reflexhäst som icke-matchar min annars vinröda outfit perfekt. Jag upptäckte när jag skulle bege mig hemifrån att jag tagit av axelremmen på den, så den blir verkligen en av tidernas största handväskor och mitt armveck blir totalmosat av tyngden vilket innebär något av ett blodstopp till resten av armen. Åter igen undrar jag hur folk kan gå runt med handväskor i storlek XL, fyllda med allt från plattång till mineralvatten, på armen dag ut och dag in.

DSC_1997

Jag kör för övrigt grönt all-in i matväg idag. Så går det när man inte kommer ihåg att handla färdkost i förväg och får rycka tag i första bästa tillgängliga på ÖoB på vägen genom nordstan. Men grönt är bra, har jag hört. Om inte annat så är det i alla fall gott. Nu blir det fullt fokus på plugg, och så ska jag försöka få ihop något förståeligt inlägg om den fantastiskt intressanta led vi kallar knä.

pringlescola

Kommentera här:

