Rytmiskt tuggande och doften av hö

Idag har jag för första gången på alldeles för länge varit inne i ett stall. En lång stund har jag klappat på en tjusig travhäst och pratat med hennes ägare. Både häst och ägare verkar himla trevliga!

Om det går som det är tänkt blir denna häst min framtida medryttarhäst. Provrida får jag dock göra en annan dag, för hon ska till travbanan imorgon. Men att bara få vara i stall, umgås med hästar och prata häst med någon kändes rent fantastiskt. Hoppas nu innerligt att allt går vägen, det har varit alldeles för lite stora fyrbenta djur i mitt liv den senaste tiden.

MerlinMin tjusiga Merl, en dag för många år sedan.

Kommentera här:

