Upptagen helg

När Danne är här blir det inte så mycket bloggande som annars, eftersom jag helt enkelt prioriterar bort datorn. Ganska förståeligt, antar jag.

Denna helg har vi som sagt besökt Universeum, vi har kollat i affärer i stan, köpt Disneyfilmen Big Hero 6 och kollat på den, ätit för mycket godis, fixat lite bättre ordning i mitt förråd, testat min nya blender som jag fick i födelsedagspresent av mamma och mostrar (den får ett eget inlägg framöver), klappat husdjuren och ägnat en hel del tid åt att bara ta det lugnt och vila.

Nu ska jag kolla igenom vad kommande delkurs i skolan har att erbjuda, så jag är förberedd inför vad som ser ut att bli en ganska intensiv skolvecka.

blombukett

Denna tjusiga bukett kom Danne med i fredags :)

Kommentera här:

