Tillbaka till icke-vardagen

Vardag är nämligen inte riktigt rätt ord för denna vecka. Vi har bara en halvdag i skolan (då vi ska träna på HLR), resten av tiden ägnas åt inläsning inför tentan på fredag. Eller ja, om jag påstår att jag kommer sitta med näsan i mitt studiematerial all övrig tid så ljuger jag, men vi har i alla fall möjligheten.
Jag ska även baka inför mitt kalas på onsdag (med andra ord: ni kan se fram emot recept här på bloggen). Det är också releasevecka på gymmet, vilket innebär att det kommer nya varianter av de pass som erbjuds, så där lär det spenderas en del tid.

En spännande vecka av ovanlig sort, helt klart. Och ni ska så klart få ta del av den, som vanligt. Denna gången kan jag med ett leende välkomna måndagen. Hej vecka 39!

 

mondayu

Kommentera här:

