Då kör vi igen

Ny dag, ny domare, ny bedömning, samma Lillebror.
Dessvärre även samma dåliga täckning, så jag kan på min höjd bistå med lite lunchbloggning när jag lämnar hallen för en stund. Men jag lovar att kompensera bloggfrånvaron med en ny hög med bilder ikväll, eftersom jag har med kameran även idag.

Jag ska även se till att sätta mig med mina föreläsningsanteckningar och instuderingskort, så dötiden kommer till någon nytta. Det är nämligen väldigt mycket väntetid på kattutställningar, då kan man lika gärna göra något vettigt av den. Som att läsa om hjärtsjukdomar.

xIDA_9587

Igår fick vi med oss en tjusig blå rosett, blir det en till sådan idag? Det återstår att se.

One thought on “Då kör vi igen

Kommentera här:

