Det här gick ju inget vidare

Jag som hade tänkt att jag skulle kunna plugga, dela med mig av resultat och visa bilder mest hela dagen har inte kunnat göra något av det – för det finns ingen täckning inne i hallen. Alltså inget internet varken på datorn eller telefonen.

Något som gick bättre var bedömningen. Lillebror har idag skaffat sig ännu en Excellent 1-rosett. Men tyvärr gick det inte bra nog för att ta sig till panel. Men vad gör väl det, jag har en katt som ligger och sover i utställningsburen, är social, glad och snäll när man tar ut honom och fin nog för Ex1. Dessutom är det här utställningstillfället mer en träning inför hans första utställning som vuxen, i december, då han kan börja plocka cert.

Jag får komma med ett mer utförligt inlägg senare idag, när jag är hemma igen.

xIDA_9590

Kommentera här:

