Nästa steg: facebooksida

Sådär ja, då var det dags att ta nästa steg för den här bloggen. Nämligen en egen facebooksida. På så sätt blir det enkelt att se när det kommit nya inlägg, eftersom dom direkt publiceras i ett inlägg med en länk där. Det blir också lätt att dela inlägg som du vill sprida av en eller annan orsak. Det kommer också att hamna extragrejer på facebooksidan, sådant som inte känns stort nog att skriva ett blogginlägg om men som jag ändå vill dela med mig av.

Så, gå in på länken och tryck på gilla-knappen :)
https://www.facebook.com/idakck

xIDA_5537

Någon mer passande bild för inlägget hittade jag inte i arkivet. Men jag tänker symboliskt. Maskrosens frön ska spridas för vinden, ungefär så som mina inlägg kan göra på det här sättet.

One thought on “Nästa steg: facebooksida

Kommentera här:

