En årsförbrukning bär, tack

Just nu skulle jag bra gärna vilja ha just det, en årsförbrukning bär. Ibland undrar jag om det finns någon som äter lika mycket bär som jag, när tillgång finns. Jag frossar i jordgubbar hela somrarna och tömmer paket efter paket med såväl färska som frusna bär från affären, hade det inte varit för att plånboken sätter stopp hade konsumtionen varit många gånger högre. Jag väljer bär över godis alla dagar i veckan!

Den dagen jag har en egen trädgård lär det bli en regelrätt fruktträdgård. Äppelträd, plommonträd, vinbärsbuskar med röda och vita bär, hallonbuskar i olika varianter, blåbärsbuskar (sånna där stora, inte nåt futtigt ris), jordgubbsland. Och så behöver jag ett växthus, så jag kan odla vindruvor. Jag lär väl behöva en hög med anställda för att lyckas sköta nämnda fruktträdgård också, men det är ett senare problem.

wpid-20150709_083300.jpg

Kommentera här:

