Då var det måndag igen

Och jag är på plats i föreläsningssalen. Vi har en himla spännande föreläsning om metaboliskt syndrom och effekter av träning. Eller ja, just nu har vi rast, annars hade jag ju inte skrivit här.

Vid lunch bär det av mot gymmet, idag ska jag genomföra min sista träningstimme med PT. Känner mig helt okej frisk för träning, så det ska nog gå bra. Det lär jag rapportera om senare.

Nu blir det återgång till studier en stund till. På återseende!

One thought on “Då var det måndag igen

Kommentera här:

