Söndag är bloggdagen

Det är på söndagar jag brukar ha mest trafik på min blogg. Kanske är det för att folk har mer tid över på just söndagar? Dumt nog brukar det vara den dag i veckan då jag själv har minst tid (alternativt minst inspiration) att blogga. Dålig kombo.

Nu sitter jag i alla fall och ska äta frukost hemma hos mormor och morfar innan jag åker hem till Göteborg igen och spenderar resten av dagen med mina djur. Planen för dagen (efter det att jag kommit hem igen) är att skriva färdigt de sista instuderingskorten i invärtesmedicin. Det vore skönt att bli klar med dom så jag kan fokusera på min orangea kortleksliknande hög och inte behöva traggla mig igenom anteckningstext, som är fullspäckad med information, rakt upp och ner.
Och så ska jag fixa matlådor inför veckan. Det är alltid skönt att veta att det finns hemma, och bara är att plocka ur frysen.

Kommentera här:

