Dagens agenda

  • Gå till tandläkaren
  • Plugga invärtesmedicin
  • Äta god mat och försöka vinna ett musikquiz ihop med ett gäng tjejer

Ungefär sådär ser planen ut ja.
Idag är dagen då tandläkaren här i min stad ska avlägga sin dom. På den akuttid jag fick i Västerås för en månad sedan borrades tanden upp och fick en tillfällig lagning, nu väntar troligtvis en rotfyllning istället (men inte idag, idag ska dom bara kolla). Det känns rätt skönt att den inte ska få jävlas med mig mer, även om den nu varit snäll sedan det där akutbesöket (men som jag förstod det är det bara en tillfällig lösning som inte kommer funka i längden).

Skolan kommer jag inte ifrån helt och hållet ens när det är dags för tandläkaren. Tenta om 14 dagar = bara att traggla sig igenom det svåra tills det känns lätt. Gick igenom ett gäng tentafrågor igår och kunde svara på en hel del. Resten är nedskrivet och ska besvaras idag. Har även gjort en hel hög med instuderingskort, dom tänker jag använda flitigt i helgen när jag är på resande fot för en dag.

Och sedan kommer då kvällens höjdpunkt: musikquiz, mat och trevligt sällskap. Det ska bli en fin början på helgen!

wpid-wp-1439207517658.jpeg

Tandskrället som det såg ut i augusti. Idag ska den få vara fotomodell för röntgenapparaten igen.

Kommentera här:

