Mina sötnötter

Tre huliganer. Det är vad jag har här hemma. Dom möblerar om, tuggar på blommor, river ut toapapper (nåväl, det är bara Lillebror som gör sånt), väcker mig om nätterna och vill gärna ha dörren öppen på vid gavel så dom kan gå in och ut på uteplatsen med en mycket god marginal till dörrkarmen. Tur att dom är charmiga.

Lillebrors tänder har blivit finare nu när vi borstat, så det lär inte behövas någon veterinär där. Skönt! Han tycker dock inte det. Att det är skönt också. Tandborstning är inte alls hans grej. Men så vet han heller inte vad veterinäralternativet innebär. Det tänkte jag att han skulle få fortsätta att inte veta ett bra tag till.

Just nu passar dom på att vila, så dom orkar ränna runt senare ikväll. Själv ska jag passa på att vårda och förädla mina skolanteckningar. En student är aldrig ledig.

xIDA_9222

Kommentera här:

