Önskelista

När en födelsedag närmar sig ska man skriva en önskelista. Så här kommer min önskelista 2015. Den är ganska kort, för jag kan helt ärligt inte komma på något annat jag vill ha just nu.

 

logikblender

En kraftfull blender med glaskanna, bra watt, puls- och iskrossfunktion. Gärna någorlunda tyst också, för i dagsläget tycker jag lite synd om mina grannar som måste lyssna på en brötmaskin. Just den här heter Logik, kostar 349 kr och kommer från Elgiganten.

zLondon_Thames_Sunset

En resa till London. Börjar bli standard på mina önskelistor. Dessvärre är det fullt upp i mitt schema ända fram till jul/nyår, men en resa att utnyttja nån gång i framtiden vore inte helt fel.

Lhuvud

En häst, en ridskoleplats, privatlektioner, turridning, vad som helst bara en häst är inblandad. Inte för att en egen häst skulle passa något vidare in i mitt liv just nu, men som vanligt är den önskningen standard varje år tills den är uppfylld.

 presentkort

Presentkort på Adlibris, Bokus eller Cdon (se så fint jag gjorde det med ABC nu). Det behövs alltid bidrag till studielitteraturen.

Det är klart att jag alltid vill ha nya kameraprylar, träningskläder och hästfilmer – men det är ingenting jag egentligen behöver för tillfället.

Kommentera här:

