Söndagsmorgon

Krispig luft, skator som skrattar högt och lyckliga katter på uteplatsen. Det är mitt här-och-nu.

Planerna för denna dag är inte många, men några få finns.

  • Lämna bort katternas galoppträd (det höga, raka klösträdet jag gjort själv) eftersom jag inte har plats för det. Har hittat en familj som får det gratis mot avhämtning, himla skönt att slippa krångla med att försöka få iväg det till tippen.
  • Kolla igenom den del av grupparbetet som jag ska redovisa i skolan imorgon. Alltid bra att vara förberedd.
  • Fixa ett träningsprogram för musklerna kring axlar och mage. Nu har det gått för lång tid sedan jag först tänkte tanken, dags att det blir gjort.

Ja, så ser det ut än så länge. Eventuellt blir det en tur till gymmet senare i eftermiddag/kväll också, det återstår att se.

xIDA_9235

En bild tagen för några dagar sedan. Lillebror ska som vanligt tvinga sig på Boll när hon sover. Får man inte plats intill så kan man ligga tvärs över, tycker han. Boll morrar för fullt varje gång han råkat väcka henne, men ligger ändå snällt kvar och somnar om efter en stund.

Kommentera här:

