En present – spoiler!

Det kom en present med posten idag.
När man tågluffat med en interrailbiljett blir man ombedd att skicka in den efter att man rest färdigt, och i utbyte ska man då få en gåva. Denna gåva är en överraskning, och jag valde att inte googla runt efter den för att ta reda på vad den bestod av eftersom jag ville ha kvar det spännande momentet vid öppningen. Men idag kom alltså svaret. Jag fick en sån här (vill du inte veta vad det är så läs inte nedanför bilden):

image

”Har jag fått… ett suddgummi?” tänkte jag, när jag öppnat kuvertet. Det kändes som en himla snål grej. Men nejdå, det var inte något suddgummi, det bara ser så ut. I själva verket är det ett usb-minne på 4gb. En helt okej present! Dessutom smidigt om jag behöver använda skolans datorer och vill spara ner mitt arbete på ett enkelt sätt.
Så jag säger tack för presenten, EuRail!

Kommentera här:

