Att plugga hemifrån

Idag har vi så kallat Flipped Classroom, dvs att man studerar material som läraren bestämt hemifrån. Så här sitter jag och kollar filmer om diverse hjärtsjukdomar, medan Boll får sitt gosbehov tillgodosett. Win-win!

Jag har även gjort en lista över vad jag behöver göra för uppgifter till skolan denna veckan. Givetvis med rutor att bocka av. Snart ska jag sätta mig med hela schemat och försöka göra någon slags översiktlig plan över terminen. Har man bara struktur och ordning på sina studier så ska det inte vara några problem, då ska nog även den så kallade värsta terminen flyta på utan större missöden.

image

Kommentera här:

