Då var det torsdag

Och vad kan denna dag erbjuda?
Jo, först ska jag nog trampa iväg till Hemköp för att hämta ut ett paket. Innehållet kan jag avslöja framöver, jag behöver bara invänta en andra pryl för att få den i det här paketet att fungera. Sen blir det till att cykla vidare ner till centrum, för att där utföra några axel- och magövningar på gymmet. När dessa är genomförda, jag kommit ut ur duschen och lämnat gymmets lokaler ska jag glatt bege mig vidare till en massör.
30 minuter ryggmassage och 20 minuter fotmassage, det är vad jag ska avnjuta idag. Och det är välbehövligt kan jag lova. Efter att ha spenderat de senaste nästan tre veckorna i soffan (så går det när tanden krånglar och orsakar inflammation) är min rygg helt förstörd. Inte för att den var speciellt bra innan heller, den har under ganska lång tid varit så spänd att man nästan kan spela fiol med den.
Mer magmuskler och mer massage ska nog kunna ge en ganska bra rygg framöver. Hoppas jag.

Åh just ja, sen är det EM i hoppning i eftermiddag också. Kollade på första omgången igår, och Sverige ligger inte så himla långt efter topp tre.

Kommentera här:

