Den som väntar på något gott…

…väntar alltid för länge. Och i detta fall är det mitt utlovade blogginlägg som ni får vänta på, för dagens motion har gjort att jag helt enkelt inte orkar fixa det som krävs för att få en bild till det. Är helt slut och har blodsmak i munnen, så jag ska bara ligga i soffan och vila med valfritt gosvänligt djur. Det får helt enkelt bli av imorgon istället. Och jag lovar, det är värt väntan.

Nu ska jag återgå till att kolla på en serie, i väntan på att micron plingar till och meddelar att maten jag värmer är klar. Och så får det bli nya, friska tag imorgon istället.

xIDA_7459

One thought on “Den som väntar på något gott…

Kommentera här:

