Västerås station

Där sitter jag i detta nu och väntar på att klockan ska skynda sig framåt en timme så jag kan åka iväg hemåt. Först till Katrineholm, där blir det byte till x2000 som tar mig resten av vägen.

Efter gårdagens inlägg somnade jag som en stock igen. In och ut ur feberdimman. Så några djurparksbilder tittade jag inte ens åt. Får ta det på tåget idag istället. Om jag håller mig vaken.

Ska ändå bli skönt att komma hem till sin egen säng och djuren. Det enda jag behöver lyckas med idag, utöver tågen, är att köpa hem något att äta. Skönt att inte ha några högre krav än så.

Kommentera här:

