En hel natts sömn

För första gången på hur många dygn som helst har jag nu lyckats sova en hel natt i sträck. Oerhört välbehövligt!

Ute är det grått och ser ut att vara regn på gång, så jag ska med mycket gott samvete stanna inne och bara ta det lugnt. Planen för större delen av dagen är att slökolla på tv, försöka få upp lite djurparksbilder här samt boka tågresa hem. Sen får vi se vad som händer när Danne kommer hem från jobbet. Visdomständerna känns fortfarande av, den ena försöker ta sig igenom tandköttet så det påverkar både mående och humör. Något pulshöjande eller hjärnkapacitetskrävande blir det med andra ord inte än på ett tag.

Jag har även fått rapport från grannen, som kollar till mina djur de extra dagar jag blev borta nu. Dom mår fint, har mat och ska få komma ut i sin rastgård en stund idag. Himla skönt att ha folk som ställer upp när det behövs.

Kommentera här:

