Tisdagen når sitt slut

Och jag har nog knappt gjort något vettigt alls. Visserligen städat bakom spisen, innan den nya sattes in, det är alltid nåt. Och lagt in tvätten i byrån, vilket jag borde gjort för flera dagar sedan. Och så har jag packat väskan inför imorgon.
I övrigt har jag mest försökt vila mig i form. Visdomstanden gör helt vansinnigt ont där den försöker knö sig fram. Bihålorna har släppt lite, lite men är inte i närheten av fria än.

Imorgon tar jag nämligen en väska med kläder, kamera och dator med mig och åker till Västerås (d.v.s. Danne, annars skulle jag inte ha så mycket där att göra) över helgen.
Djuren kommer ha det finfint med Linda som kommer bo här hemma när jag är borta. Kan tänka mig att dom blir bortskämda med klappar då…

Här är förresten en av bilderna tagna med nya objektivet. Fler kommer imorgon!

xIDA_7228

Kommentera här:

