Inte på topp

Inte ens lite, faktiskt. Huvudvärk och snorig, orkeslös och seg.
Gjorde en kraftansträngning och färdigställde min inlämningsuppgift igår, så där gick väl den sista energin åt och kvar blev ett enda stor tomrum. Får jobba på att fylla det innan onsdag, för då ska jag placera mig på ett tåg som tar mig till Västerås för att spendera en helg här. Har haft turen att hitta en mycket trevlig tjej som ställer upp som kattvakt. Hon kommer bo här hemma med mina djur medan jag är borta, så dom kommer det definitivt inte gå någon nöd på.

Nu ska jag åter igen bädda ner mig i soffan, spraya kortisonspray i näsan för att förekomma en bihåleinflammation, kolla fotoföreläsningar på datorn och försöka skynda på min kurering. Kanske även kolla igenom bilderna på minneskort nr två om jag finner orken till att fokusera på det.
Här är i alla fall en bild från Liseberg, på en blomma jag inte känner till namnet på. Härligt röda kronblad med intensivt orange mitt hade den i alla fall, så den stack verkligen ut i allt det gröna runtomkring.

xIDA_7957

Kommentera här:

