Kära husdjur

Denna dag har jag hittills spenderat på att lasera mina plankor (eller vad dom nu kallas när dom är kvadratiska). Det blir ingen stor skillnad egentligen, men tillräcklig för att det ska kännas värt det. Vit lasyr är det i alla fall, så dom blir ljusare och drar inte åt det gula hållet längre.

Boll tycker att det hela är väldigt spännande. Hon har suttit och tittat på mig när jag gått lös med penseln.

image

Fick till en bild på alla tre i samma del av klösträdet idag också. Boll är den lugna fina, Kakan kom och gjorde henne sällskap. Sen kom den lilla blixten, demonen eller marodören – kärt barn har många namn. Damerna verkade mest tänka ”alltså.. vad GÖR du?!” när han attackerade träknoppen längst ut och skuttade runt där på två meters höjd.
Spoiler: han ramlade ner. Så där hängde han och dinglade i frambenen tills jag kom till undsättning och hjälpte honom upp igen.

image

Kommentera här:

