Medstjälparen

Jag plastar in möbler inför flytten, Lillebror plastar av möbler. Han förstår inte alls det där med att försöka skydda dom mot smuts och repor. Packa lådor får jag heller inte göra i fred, han ska vara där och pilla på allting mest hela tiden.

Egentligen borde han vara trött. Han har nämligen lekt med min yngsta syster, eller om det var tvärt om, en lång stund idag. Själv har jag varit social med mormor, morfar och mamma.

Nu ska jag göra en sista kraftansträngning och beställa kattnät till deras blivande rastgård. Imorgon fortsätter lådpackandet och möbelplastandet.

xIDA_6983

Kommentera här:

