Ljudet av regn

Det vaknade jag till imorse. Och jösses vad skönt det känns, åtminstone just nu. Temperaturen sjunker en aning, naturen får en välbehövlig dusch och huden får vila från solen. Så länge det inte pågår för länge är jag fullt nöjd med tillvaron!

Jag är även helt säker på att mina djur njuter där hemma. Värmen har gjort att dom mest legat utslagna de senaste dagarna, och då äter dom även lite dåligt. Såhär har Lillebror sett ut, på gränsen till förstörd:

xIDA_7029
xIDA_7013

Men tar man fram en vippa är det genast någon som vaknar till liv:xIDA_7008
Att det är en panda med i den där bilden beror på att jag någonstans ska ha bilder från när han var betydligt mindre, intill samma panda. Jag har bara inte hittat dom än. När jag gör det kan det bli en rolig jämförelse.

Kommentera här:

