Gomorron gomorron

Idag ringde klockan 04.47 trots att jag är ledig. Och nu, kl 05.30 sitter jag på tåget på väg in till stan.
Vad jag ska göra? Delta i ett pass på gymmet.

Det må låta som om jag slagit i huvudet hårt någonstans, men så är inte fallet. Gymmet har nämligen precis lagt till Bodybalance i sitt utbud, och den enda passande tiden för ett sånt pass inom snar framtid var idag. Dessutom känns det helt okej att gå upp tidigt, eftersom jag gjorde samma sak igår och kommer göra några dagar framöver pga jobb.

Vi har fått snö igen förresten, det öser ner rätt bra nu. Det verkar inte bli någon vår i Uppland.

wpid-20140409_052034.jpg

Kommentera här:

