Katternas skåp

Idag inventerade jag katternas foderskåp och skapade lite ordning där inne.
Som jag sagt tidigare är det ingen risk för svält för dom inte, i skåpet står nämligen:

  • 79 tetror (Bozita och några Mjau)
  • 11,5kg Eukanuba torrfoder i påsar
  • 400g Iams torrfoder i påse
  • Mindre mängd Four Friends
  • Ca 2,5 kg Applaws torrfoder i Kakans burkar
  • Ca 500g Eukanuba/Four Friends torrfoder i Bolls burk
  • Diverse godis i småpåsar/sticks

Passade på att kolla hållbarheten på grejerna också så jag vet hur jag ska prioritera, men konstaterade att alla tetror går ut 2014 och torrfodret i slutet av nästa sommar så det är ingen risk att något ska bli för gammalt om jag fortsätter att utfodra dom som jag gör nu.

På bilden saknas en eukanubapåse som jag först glömde bort i ett annat skåp.

20121015-203708.jpg

One thought on “Katternas skåp

  1. Ja om du skaffar en katt till så blir ju den gratis i maten så det är ju ett argument för att skaffa en katt till. Gratis brukar ju gå hem./Pia

Kommentera här:

